30 decembrie 2009

Top 15 Muzica Anului 2009 (Best of Music in 2009)

Genial de... top!
Asa cum ii sta bine oricarui blogger care se respecta, la sfarsitul anului trage linie si socoteste ce a fost bine si ce nu in anul ce tocmai se apropie de sfarsit. Cum blogul meu este in majoritar unul dedicat muzicii, m-am decis ca printre ultimele postari din acest an sa alcatuiesc propriul meu top de muzica pentru 2009. Mentionez ca nu am luat in calcul productiile autohtone (poate cu ocazia altui post), ci m-am rezumat doar la cele ce le-am putut auzi in orice colt al lumii.  Vorba multa.. saracia omului, asa ca sa-i dam drumul!
#15. Owl City - Fireflies

#14. Armin van Buuren ft Sharon den Adel - In and Out of Love

#13. Kings of Leon - Use Somebody

#12. Jason Mraz – I’m Yours

11. Miley Cyrus – The climb

10. Pink – Please don’t leave me

09. Leona Lewis – Happy

08. Pitbull - I Know You Want Me (Calle Ocho)

07. Enrique Iglesias - Takin' Back My Love
06. Beyonce – Halo

05.Keri Hilson Featuring Kanye West & Ne-Yo - Knock you down


04. Black Eye Peas – I gotta feeling

03. Lady Gaga – Bad Romance

02. Taylor Swift – Love story

01. Lady GaGa: Poker Face

2 comentarii:

4Mit spunea...

misto idee ..is de acord cu 14 si 10-1 ...numa ca nitel intr-o alta ordine ...:P dar oricum felicitari :D

Genialul spunea...

Multumesc :)