12 decembrie 2009

Timmy T - One More Try


Genial de... remembering my childhood!
Timothy Torres aka Timmy T (n. California 21 Sept. 1967), lansa in anul 1990 albumul Time After Time, album de pe care face parte si single-ul One More Try, o melodie romantica pe care nu ai cum sa nu o indragesti. Tin minte ca am auzit-o prima data intr-o vacanta de vara, cand vand-nevrand a trebuit sa-mi petrec cateva saptamani la casa strabunicilor mei de la tara din Alba. M-am trezit intr-o dimineata si fiind innebunit dupa muzica inca de pe atunci, am dat drumul la singurul mijloc electronic de pe vremea aceea pe care il aveam prin zona, radioul. Lumina puternic si ascultam "One More Try". Nu intelegeam eu prea bine atunci toate cuvintele, dar era ca si cum inca nu ma trezisem.
Azi eram intr-un pub, ca sa-i zic asa si din nou am reauzit aceasta melodie, pe care am sa o postez in continuare...

Niciun comentariu: