19 decembrie 2009

Marie Digby - Feel


Marié Christina Digby (n. 16 aprile 1983) este o cantareata de origine americana, care a devenit (relativ) cunoscuta in special datorita coverului pentru melodia Umbrella a Rihannei in anul 2007. Single-ul lansat anul acesta intitulat "Feel" de pe albumul Breathing Underwater, mi-a atras atentia dupa ce l-am auzit la recomandarea unui prieten. Compozita parea a avea ceva din stilul Timbaland, iar videoclipul a fost lansat doar in Japonia. Motivul? Se pare ca radacinile sunt importante, mama artistei fiind de origine japoneza. 

2 comentarii:

mentinfusion spunea...

De fapt motivul este ca in Japonia a auzit mult mai multa lume de ea decat in america, motiv pentru care a lansat si un album de coveruri japoneze intitulat Second Home. Ea mai are 2 albume lansate: Breathing Underwater si Unfold.
Ti-as recomanda melodia Shoulda Been Simple, care sper si cred ca o sa iti placa!
pt mai multe informatii intra pe :
digbyholics.com

Genialul spunea...

Multumesc de vizita si sugestii. Intr-adevar n-am avut inca ocazia sa ascult prea multe melodii de la Digby, dar am asa o impresie ca n-am sa raman dezamagit.