2 decembrie 2009

Jason DeRulo vs. Imogen Heap - Whatcha Say


Genial de...frustrant!
Cand esti artist, te zbati si musti cu dintii din tine ca sa iasa bine :P
Si ce faci atunci cand cineva are succes pe spatele tau? Musti mai tare? Te simti mandru sau nu?
Sunt curios de parerea artistei Imogen Heap (de care eu unul n-am auzit pana acum), al carei cantec "Hide and Seek" este folosit la "greu" pentru ceea ce da culoare in single-ul "Whatcha Say" a lui Jason DeRulo, aka refrenul. E adevarat ca toate acordurile sunt date, dar am si eu intrebarile mele.
De ce sunt "rau"? Pentru ca nu imi plac noile staruri gen Chris Brown.
Si ca sa-mi dau cu piatra in cap, am sa spun ca imi place melodia "Whatcha Say", dar doar cand se ajunge la refren! :p
Tocmai de aceea azi fac o exceptie si in loc de poza lui Jason, am sa pun poza adevaratului artist.
Tu? "Whatcha Say"?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mare pacat ca nu ai auzit de Imogen Heap pana acum. Au o gramada de piese foarte tari.