31 decembrie 2009

La Multi Ani 2010! Song for Happy New Year!


Fiind ultimul post din acest an, vreau sa va multumesc voua, tuturor celor ce ma cititi, familiei si prietenilor (Tudor, Sanda, Ramona, Iulia, Vio...) fara de care zilele mele ar fi prea gri si monotone. A fost un an plin de muzica pentru suflet si nu numai...
Sper ca anul 2010 sa fie un an bun pentru noi toti si sa reusesc sa postez melodii care sa va placa. In general incerc sa impart cu voi melodii, care la un moment dat (sau poate pentru mai mult timp), inseamna pentru mine ceva.
M-am tot gandit in ultimele 24 de ore ce melodie ar fi potrivita pentru un inceput de an in afara traditionalelor "Happy New Year" si dupa multe ganduri si variante am ales-o pe cea de mai jos. E o melodie plina de energie, plina de viata, asa cum va doresc si voua sa fiti in acest an 2010 care bate la poarta.
Sanatate, fericire si sa fiti iubiti! La Multi Ani! Ne reauzim in 2010!
Pana atunci, Celine Dion - Alive

4 comentarii:

4Mit spunea...

la multi ani ....ce misto :D ...dar in ro tot se fura =)) =)) =))

Genialul spunea...

hehe am vazut :P

stiitucine spunea...

La multi ani! (si aici, ca ne-am mai spus ;) )
spor in noul an la ascultat muzica buna si postari cat de dese cu piese asa cum ne-ai obisnuit ;)

numai bine !

Genialul spunea...

@ stitucine - multumesc, La multi ani si tie!
Sper sa nu va dezamagesc :)