18 ianuarie 2010

Gib mir Sonne

Am devenit nostalgic dupa putin soare, asa ca gandul mi-a zburat la o piesa din 2008 pe care o ascultam cu placere desi n-am stat niciodata sa-i analizez foarte bine versurile fiind in germana... iar germana mea este uneva la un nivel de "incepator cu ureche" hahahah.

Despre Rosenstolz va pot spune doar ca e o formatie din Berlin infiintata in 1992, care a reusit pana in prezent sa ocupe pozitia fruntasa in topurile muzicale din tara lor doar cu o singura melodie, cea pe care am sa v-o prezint si voua in cateva momente. Gim Mir Sonne [Da-mi (raze de) Soare] este un cantec genial de... glowing in the Sun ! Cat bine face o raza de soare in zilele morocanoase... Intotdeauna am sustinut sus si tare ca sunt o fiinta solara. Mi-e bine cand e cald. Cui nu?
In amintirea zilelor de vara si in speranta ca va trece iarna asta cat mai repede, va las in compania celor de la Rosenstolz

Niciun comentariu: