14 ianuarie 2010

Every Little Teardrop

Deseori diminetile ma prind intr-o stare non-sociabila, iar dimineata aceasta nu e o exceptie. Cu castile-n urechi si volumul la maxim priveam pe geamul busului cum sute de pasari zburau spre cartierul Marasti. Fly birdie..fly. Am ascultat de data aceasta un post de radio concurential celui pe care il ascult de obicei si am dat de o melodie a carei versuri parca le cantam eu (doar acestea): "Am avut nevoie (am nevoie) de spatiu ca sa ma vindec/ A trebuit sa-mi schimb sentimentele pe care le simt pentru tine". Si pentru ca asa e viata, una calda, una rece (sau invers), ca sa nu intru intr-o stare mai low, a urmat la acel post de radio un set replici  care s-a terminat cu "Estoy embarasada con tu marido". Toate bune si frumoase, lumea a crezut ca am innebunit pentru ca pe cand radeam mai bine, pe atunci mi-am intalnit colegii de la job :D

Si pentru ca am pomenit de acea melodie, ea se intituleaza "Every little teardrop" si e interpretata de catre Gabrielle.
Melodia face parte de pe albumul Why din 2007 si nu e atat de perfecta, dar a fost genial de... potrivita pentru dimineata asta! :)

Niciun comentariu: