18 ianuarie 2010

First Train Home

Pauza! I need a break! Si uite asa daca ai noroc vine si un mic (mare) concediu, pleci sa respiri un aer nou. Dar ce faci atunci cand nu te simti bine si esti la zeci sau sute de km departare? E ciudat, dar se mai intampla uneori sa iti doresti sa fi acasa desi pana mai ieri iti doreai sa fi plecat. Senzatia asta o am eu de obicei inainte cu o zi sa ajung acasa. Nu mai am rabdare si as da aproape orice pentru un teleportor.
Toate bune si frumoase... visele si mai placute, dar ca sa-ti fie dor, mai intai trebuie sa ai concediu, iar concediul meu are mult de asteptat. Insa cum spuneam, vise iti poti face oricand.
Multumesc anonim pentru ca mi-ai adus aminte de Imogen Heap. Imi promisesem ca nu o sa uit de ea, dar cu una cu alta, am neglijat-o putin.

First train home este o melodie genial de... wanting to be safe at home! Single-ul face parte de pe albumul Ellipse, (2009), fiind si primul extras care beneficiaza de videoclip de pe acest album.
Si suna chiar foarte bine! Pe cuvant de genial :D

2 comentarii:

4Mit spunea...

bestiiaalll :D ...First train home ...acuma adevaru' e k locul unde te simti cel mai safe ...dar viata te suie intr-un tren ...problema e de unde stii unde sa te dai jos ? care e statia corecta ? :P

Genialul spunea...

de multe ori risti... si daca nu nimeresti cauti sa iei alt tren... si cand simti iar cobori