21 martie 2010

(Russian Pop) Everytime

In general nu prea am tangente cu muzica ruseasca si rareori aud o melodie din aceasta zona care sa-mi si placa. Si probabil aici conteaza si factorul : understanding :) Cautand una-alta, am dat de o melodie de-a lui Sergey Lazarev, un cantaret nascut in Moscova, cu o cariera in muzica si actorie inca din vremea copilariei. Melodia se intituleaza Everytime si este cuprinsa pe albumul "TV Show" din anul 2007. Vocea lui din aceasta melodie imi aduce aminte de George Michael, iar piesa chiar imi place. Genial de ... being together!
Hope you like it, enjoy!

Un comentariu:

Andreea spunea...

Foarte tare melodia!
Eu sunt un mare fan al lui Dima Bilan :">. Asculta "not that simple" sau "Na beregu neba" (,,нa берегу неба", in traducere "pe mal de cer").

O seara linistita!