6 februarie 2010

Undisclosed Desires

I want to reconcile the violence in your heart
I want to recognize your beauty is not just a mask
I want to exorcise the demons from your past
I want to satisfy the undisclosed desires in your heart
In septembrie anul trecut, Muse lansa cel de-al 5-lea album intitulat Uprising. De pe acest album, al doilea single lansat, Undisclosed desires mi se pare un cantec genial de... revealing desires, nu? Pana la urma vorbim de dorinte pe care uneori le ai in gand si nu intotdeauna le poti si implini.
Sper sa va placa, mie cu siguranta, Da! 

3 comentarii:

Alina Moroianu spunea...

nu ascult Muse dar melodia asta chiar imi place ..........insa videoclipul nu e tocmai ceva ce imi atrage atentia...parerea mea

Andreea spunea...

Yep, e frumoasa melodia. E putin mai "calma" decat altele ale celor de la Muse. Cred ca de-asta imi si place.

Genialul spunea...

@Alina Moroianu - nici eu nu ascult de obicei Muse, dar mi-a placut melodia asta pentru ca am auzit-o din intamplare. Am cercetat ce si cum si am indragit-o si mai mult

@Andreea - subscriu. inca nu imi dau seama, dar are acel ceva care te face sa-ti placa